Рубрика: Խոհանոցային գործունեություն

Խոհանոցային ստուգատես․ Տառթխիկ և թիվթխիկ

Ամենամսյա «Օրածեսիկ» ստուգատեսի կազմակերպման նպատակը «Իմացումի հրճվանք» ծրագրի կրտսերների գործունեության արդյունքների ներկայացումն է։

«Օրածեսիկ» ստուգատես
«Իմացումի հրճվանք» ծրագրի կրտսերների «Մայիսիկ» ստուգատես

Օրը՝ Մայիսի 8
Մասնակիցներ՝ Հարավային դպրոցի 5-6 տարեկաններ
Վայրը՝ Հարավային դպրոց
Պատասխանատուներ՝ Մոնիկա Տոնոյան, Սուսաննա Ալոյան

Նպատակը՝ խոհանոցային գործունեության միջոցով ամրապնդել մեր իմացած բառերն ու թվերը
Անհրաժեշտ պարագաներ՝ ձու, մածուն, ալյուր, վանիլին, ձիթայուղ,

Ընթացքը՝ Սովորողները նշելով անհրաժեշտ պարագաները պատրաստում են խմոր, տեխնոլոգիական աշխատանքի միջոցով ստեղծում են բառեր։

Автор:

Սիրելի ընթերցող, ուրախ եմ, որ գտնվում ես իմ բլոգում։ Ես Մոնիկան եմ, 3 սեբաստացիների մայրիկ և Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի դասվար․ ուսուցչի օգնական։ Ես իմ բլոգում կկիսվեմ քեզ հետ իմ ունեցած մանկավարժական փորձով։ Հուսով եմ այն հետաքրքիր և ուսուցողական կլինի քեզ համար։

Оставьте комментарий