Սովորողները տեղավորվեցին սեղանի շուրջ։ Յուրաքանչյուր սովորող վերցնելով մեկական թուղթ, պարզ ծալումի միջոցով կարողացավ ստանալ բացիկի նախնական տեսքը։ Ծալելու ընթացքում խոսեցինք, որ թուղթը բաժանվում է 2 հավասար մասերի, քանի որ իրար վրա դնելու արդյունքում տեսնում ենք, որ համաչափ են։
Ծալված թղթի արտաքին մասից կտրեցինք և դուրս բերեցինք ձվիկի պատկեր, որից հետո սովորողները թուղթը սկսեցին բաժանել զոլերի։ Զոլերն էլ սոսնձով փակցրեցին կտրված ձվիկի վրա։
Ստուգատեսի ընթացքը ներկայացվում է հոլովակի տեսքով։