Рубрика: Մարտիկ, Տեխնոլոգիական աշխատանքներ, Զատկական ծես

Մարտիկ․«Զատկական բացիկներ». տեխնոլոգիական գործունեության ստուգատես․ ամփոփում

Սովորողները տեղավորվեցին սեղանի շուրջ։ Յուրաքանչյուր սովորող վերցնելով մեկական թուղթ, պարզ ծալումի միջոցով կարողացավ ստանալ բացիկի նախնական տեսքը։ Ծալելու ընթացքում խոսեցինք, որ թուղթը բաժանվում է 2 հավասար մասերի, քանի որ իրար վրա դնելու արդյունքում տեսնում ենք, որ համաչափ են։

Ծալված թղթի արտաքին մասից կտրեցինք և դուրս բերեցինք ձվիկի պատկեր, որից հետո սովորողները թուղթը սկսեցին բաժանել զոլերի։ Զոլերն էլ սոսնձով փակցրեցին կտրված ձվիկի վրա։

Ստուգատեսի ընթացքը ներկայացվում է հոլովակի տեսքով։

Автор:

Սիրելի ընթերցող, ուրախ եմ, որ գտնվում ես իմ բլոգում։ Ես Մոնիկան եմ, 3 սեբաստացիների մայրիկ և Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի դասվար․ ուսուցչի օգնական։ Ես իմ բլոգում կկիսվեմ քեզ հետ իմ ունեցած մանկավարժական փորձով։ Հուսով եմ այն հետաքրքիր և ուսուցողական կլինի քեզ համար։

Оставьте комментарий