Рубрика: Մարտիկ, Զատկական ծես, Խոհանոցային գործունեություն

Մարտիկ․«Զատկական խոհանոց». խոհանոցային գործունեության ստուգատես

Օրը՝ 27․03․2023
Վայրը՝ Հարավային դպրոցի 5֊6 տարեկանների խմբասենյակ
Մասնակիցներ՝ Հարավային դպրոցի   5֊6 տարեկաններ
Պատասխանատու՝ Մոնիկա Տոնոյան,Սուսան Ալոյան
Նպատակը՝ Ծանոթացում զատկական ծիսական խոհանոցին, զատկական ուտեստների պատրաստում-ներկայացում:

Խնդիրները՝

  • ներկայացնել ուտեստի պատրաստման համար անհրաժեշտ մթերքները
  • ինքնուրույնության, ինքնասպասարկման դրսևորում
  • հաշվարկ, չափումներ, համեմատություններ կատարելու կարողությունների դրսևորում

Ընթացքը.
Սովորողները նախապատրաստում են խոհանոց-լաբորատորիան զատկական ուտեստներ պատրաստելու համար: Նախապես ընտրում են, թե զատկական ո՞ր կերակրատեսակն են պատրաստելու, ի՞նչ բաղադրիչներ են օգտագործելու, յուրաքանչյուրից որքա՞ն է հարկավոր: Ընթացքում պատմում են, թե ի՞նչ գիտեն Զատիկ տոնի մասին, ի՞նչ ուտեսներ են դրվում զատկական սեղանին և այլն: Պատրաստման ընթացքն ուղեկցվում է զատկական երգերով, զատկական ասիկներով: 

Զատկական աղցան

  • վաֆլե համեղ ամաններ. ձու, շաքարավազ, ձեթ, ալյուր
  • Վիտամիններով հարուստ աղցան․ անհրաժեշտ բաղադրիչներ՝ հազարի տերևներ, լոլիկ, զեյթուն, ձիթայուղ
  • Զատկական ձվիկներ

Զատկական ասիկներ

  • Տի˜զ- տի˜զ, Ակլատիզ,
    Մազդ բիզ-բիզ, Ակլատիզ,
    Պասը գնաց, Զատիկն եկավ,
    Այծն էլ խոտը կերել է:
  • Զատկեզատի՜կ է, նավակատի˜կ է, չամչե հատի˜կ է:
  • Կարմիր ձու տուր, կարմիր օր տամ։

Զատկական երգեր

Արդյունքը տե՛ս այստեղ։

Автор:

Սիրելի ընթերցող, ուրախ եմ, որ գտնվում ես իմ բլոգում։ Ես Մոնիկան եմ, 3 սեբաստացիների մայրիկ և Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի դասվար․ ուսուցչի օգնական։ Ես իմ բլոգում կկիսվեմ քեզ հետ իմ ունեցած մանկավարժական փորձով։ Հուսով եմ այն հետաքրքիր և ուսուցողական կլինի քեզ համար։

Оставьте комментарий